Атестація-2018. Учителі спеціалізованої школи І ступеня № 244 презентують свої педагогічні здобутки.

Друк PDF

05Cпеціалізована школи І ступеня № 244 презентує досвід своїх учителів.

 

 

 

  

Карпенко Тетяна Іванівна працює у спеціалізованій школі І ступеня № 244 Оболонського району м. Києва на посаді вчителя початкових класів. Тетяна Іванівна у своїй роботі використовує різноманітні методи та прийоми, які активізують мислення учнів, розкривають їх творчий потенціал. Учитель впроваджує інтерактивне навчання, що допомагає учням критично мислити, проводити дискусії, сперечатися, приймати рішення, емоційно спілкуватися між собою, розв’язувати різні проблеми. На уроках вона активно використовує інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), наочні методи, такі як демонстрація дослідів, відео, фільми, презентації. При побудові уроку та при виборі методів навчання Тетяна Іванівна керується загальною метою виховання і конкретною дидактичною метою кожного уроку, враховує характер матеріалу уроку, вік учнів, їх особливості та рівень готовності до вивчення навчального матеріалу.

Соловйова Ірина Петрівна надає психодіагностичну, просвітницьку та консультативну допомогу вчителям, учням та батькам.

Працює за діагностично – проектувальним комплексом «Універсал». Проводить соціологічні дослідження учнівських колективів на виявлення дітей групи ризику, відторгнених та активу класу; визначає готовність першокласників до навчання у школі; досліджує види мотивації учнів до навчання. За результатами проведених досліджень Ірина Петрівна надає консультації батькам та класоводам, дотримуючись при цьому Етичного кодексу психолога.

Матвейко Лариса Павлівна працює над темою «Впровадження інноваційних технологій як необхідна складова підвищення ефективності сучасного уроку». За час роботи в школі учитель зрозуміла, що зміни змісту освіти неможливі без змін характеру діяльності учителя на уроці. Все це сприяло тому, що вона оволоділа такими сучасними технологіями, як ігрові технології, технології ІКТ, проблемного навчання, розвивального навчання, технологіями критичного мислення. Намагаючись зробити навчання найбільш інтенсивним, Лариса Павлівна відходить від традиційного проведення уроків, підвищуючи їх різноманітність (урок-вікторина, урок - квест, урок-кейс, урок-конкурс і т.п.).

Христюк Інна Миколаївна вміло застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів. Значну увагу вчитель приділяє різнобічному розвитку учнів, формуванню навичок творчої самостійної роботи, розвитку комунікативних здібностей, фонетичного слуху, орфографічних навичок, а тому й обрала методичну тему «Розвиток комунікативних здібностей молодших школярів».

САС Валентина Григорівна, вчитель початкових класів спеціалізованої школи І ступеня № 244 м. Києва. Є автором таких публікацій: Словниковий ярмарок // Початкова освіта. – 2016. – № 10 (70). – С. 50–59; Ой радуйся земле… // сайт «Методичний портал». – 24.І.2013; освітній портал «Урок». – 24.01.2013; Країна Знань тебе кличе! // освітній портал «Урок». –30.08.2017; Подорож до країни Мовляндії» // освітній портал «Урок». – 3.12.2017. Підготувала урок «Українські вечорниці «Без верби і калини нема України» » для районної газети (в процесі публікації).

Найденко Наталія Володимирівна (вчитель фізичної культури)

Уроки характеризуються високою моторною щільністю, реалізацією принципів індивідуалізації та диференціації навчання, вибором раціональних форм організації діяльності учнів. Оптимально розв’язує триєдині завдання (освітні, виховні, оздоровчі), розвиває в учнів красу рухів, поставу, грацію, ритміку, пластику, виховує терпіння, загальну витривалість, самодисципліну, волю до досягнення гуманної перемоги.

Методична тема над якою працює “Формування правильної постави засобами фізичної культури”.

Янкіна Наталія Олексіївна.Тема, над якою працює: «Розвиток лексичного багатства рідної мови на групі продовженого дня».

Для розвитку лексичного багатства рідної мови у школярів, зокрема учнів 1-Б класу, використовує різноманітні форми роботи: підготовка і проведення свят, бесіди, мовні вікторини, мовленнєві розваги. Проводить з дітьми щотижневе заняття гуртка «Читайлик», де читають і обговорють твори українських письменників, проводять виставки улюблених книжок, розгадують загадки, ребуси, вікторини.

Навіть спортивну годину використовує для розвитку лексичного багатства дітей: розучує ззз учнями лічилки, мирилки, українські народні ігри, такі як: «Бузьки», «Вовк і коза», «Горю дуб», «Хлібчик», «Кіт і миша», «Панас», «Відьма», «Чи є миші в стозі?», «Вовченятко».

 

01
02
03
04
05
06
07

School

Шановні жителі Оболонського району!

Працівниками психологічної служби системи освіти і консультантами психолого-медико-педагогічної консультації створено на базі методичного центру практичної психології та соціальної роботи управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації  пункт психологічної допомоги для дітей та їх батьків, вчителів, мешканців району. Консультації надаються безкоштовно! Адреса: м. Київ, Лайоша Гавро, 11-А, к.110-Б. 

Консультації надаються щодня (з понеділка по п'ятницю) з 10.00 до 18.00 Телефон: 426-57-39 (попередній запис обов'язковий!)

ДНІ ПРИЙОМУ В  УПРАВЛІННІ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ:  ВІВТОРОК  з  16-00   до   18-00

        school
1stgrade
 
 
intelgalaxy kodu innovatika  zaklady osvity microsoft logo-dnu_iitzo5-800
intel_banner_150x60 e-data unesco 188x80_pedrpesacom_banner_dots abc umo
kman kievmap patriot kievchild 1stgrade  -itzn
facebookdon s_n director main_image_1 itea pto_logo1
children kpdu_logo1 onland tutor1 osvita_org_ua