Прийом громадян за адресою: | вул. Малиновського, 4 |
Телефони | +380(68)99-77-694; (044) 426-43-06 |
е-mail | irc5obolon@gmail.com |
Графік роботи | понеділок – п’ятниця з 9:00 – 18:00; обідня перерва з 13:00 – 14:00 |
Прийом громадян фахівцями (Перший прийом без дітей) | понеділок, четвер: з 15:00 до 17:30; вівторок: з 10:00 до 12:00 |
Проведення педагогічної оцінки розвитку дитини | середа, п’ятниця |
Видача висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини | вівторок: з 14:00 до 16:00; четвер: з 10:00 до 12:00 |
ОГОЛОШЕННЯ!
У зв’язку із запровадженням надзвичайної ситуації на всій території України та підчас карантинно-обмежувальних заходів Інклюзивно-ресурсний центр №5 тимчасово призупиняє проведення комплексних психолого-педагогічних обстежень дітей та скасовує особистий прийом громадян. Всі фахівці працюють через електронну пошту для надають методичну та індивідуальну підтримку батькам, педагогам ЗЗСО та ЗДО за посиланням irc5obolon@gmail.com, спільнота VIBER «Консультує ІРЦ #5» та за телефонами 426-43-06, 068-997-76-94.
Просимо з розумінням віднестися до вищезазначених обмежень, які триватимуть до особливого розпорядження про їх припинення.
___________________________________________________________________
Для подання ЗАЯВИ на комплексну оцінку розвитку дитини
Батьки або законні представники повинні надати такі документи:
(Абзац перший пункту 11 в редакції Постанови КМУ № 617 від 22.08.2018)
- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- свідоцтво про народження дитини;
- індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форми первинної облікової документації №112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра.
- У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
- документи щодо додаткових обстежень дитини.
- У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до інклюзивно-ресурсного центру подаються:
- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ №5