Компоненти особливостей: ознаки, причини, супровід дітей з особливими освітніми потребами
Сучасний дошкільний навчальний заклад відкритий для всіх дітей. Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного навчального закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в навчально – виховній роботі. Особливості дітей із порушеннями психофізичного розвитку неможливо нівелювати, тому потрібно змінювати організацію освітнього процесу в закладі задля вирішення завдань навчання, виховання і розвитку всіх дітей в групі.
З метою підвищення професійної компетентності вихователів-методистів ЗДО Оболонського району щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з особливими потребами розвитку в закладах дошкільної освіти фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру № 5 Оболонського району був проведений семінар “Компоненти особливостей: ознаки, причини, супровід дітей з особливими освітніми потребами”.
Ірина Ражева, фахівець ІРЦ розширила знання педагогів про те як розпізнати дитину з особливими потребами, як співпрацювати з батьками цих дітей.
Анастасія Розка, директор ІРЦ розповіла про функції та послуги, які надає ІРЦ.
Учасники заходу поділилися власним досвідом роботи з питання розвитку та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти.