Експериментально-дослідна та інноваційна діяльність

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ   ПРОГРАМИ, які впроваджуються  у закладах освіти Оболонського району 

Закон України “Про інноваційну діяльність”

Методичні рекомендації

Накази про організацію дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти міста Києва

Положення про інноваційну діяльність

Положення ЕНЗ

Зразки документів

Інноваційна діяльність та освітні проекти

 

Назва ЗЗСО Тип дослідження (регіональний/ всеукраїнський) Тема дослідження Початок дослідження (рік) Закінчення дослідження (рік) Наказ (№_, від__), яким затверджено дослідження Наукові керівники (ПІБ, місце роботи, посада)
Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва всеукраїнський Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти 2023 2027   Рогоза В.В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM-освіти Інститут педагогіки НАПН України
Ліцей №9 “Гармонія Всеукраїнський експеримент  «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку» 2015 2025 Наказ МОН України від 28.04.2015 № 480  Т. О. Піроженко завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України

Член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор
Ліцей  №29 Оболонського району м. Києва імені Петра Калнишевського Всеукраїнський експеримент  «Формування здатності старшокласників до свідомого професійного вибору та побудови кар’єри»  2023 2026 МОН України від 19.03.2022 № 256 Міляєва В.Р., провідний науковий співробітник ННЦ культури лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, професор
НВК 157 Регіональний Організаційно-педагогічні умови формування в учнів лідерських навичок 2020 2025 ДОН  від 15.02.2021 р.   № 28 В.І. Ковальчук, Глухівський національний педагогічний університет, доктор педагогічних наук, професор 
Школа І-ІІІ ступенів №225 Оболонського району м.Києва Всеукраїнський Науково-педагогічний проект  «Інтелект України» 2017 2030 Наказ МОН від 02.11.2016  № 1319  «Про  проведення  всеукраїнського  експерименту  за  темою  «Реалізація  компетентнісного  підходу  в  науково-педагогічному  проекті  «Інтелект  України»  на  базі  загальноосвітніх  навчальних  закладів», наказ РУО від 23.05.2017 № 412 “Про надання дозволу навчальним закладам на впровадження в практику роботи науково-педагогічного проекту «Інтелект України» Гавриш І. В., доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди.
Школа І-ІІІ ступенів № 232 Всеукраїнський Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти 2021 2027 Наказ МОН України від 02.04.2021  № 406   Філоненко Ірина Олександрівна,методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників,Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Ліцей № 245 “Гелікон” Оболонського району м. Києва Регіональний Формування духовно-моральних цінностей учнів у системі художньо-естетичного виховання учнів в урочній та позаурочній діяльності у школі І-ІІІ ступенів № 245 Оболонського району м. Києва 2023 2028 Наказ ДОН від 13.12.2023 Войцехівський М.Ф. Директор інституту післядипломної освіти Київського столичного університету ім. Бориса Грінченка
Школа ІІ-ІІІ ступенів № 328 Оболонського району м. Києв Всеукраїнський Організаційно-педагогічні умови використання освітніх технологій для персоналізації навчання здобувачів освіти на засадах особистісно-орієнтованої освіти у воєнний та повоєнний час» 2023 2028 Наказ МОН України від 06.11.2023  № 1358 Завалевський Ю.І. – перший заступник директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», доктор педагогічних наук, професор.
Ліцей № 252 імені Василя Симоненка Оболонського району м.Києва всеукраїнський Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти 2023 2027   Рогоза В.В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM-освіти Інститут педагогіки НАПН України
Школи І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва Регіональний «Комплексна психосоціальна підтримка педагогів та підготовка кризових інтервентів для київських шкіл під час війни»  2023 2024 Наказ ДОН від 17.07.2023 № 73 Паращенко Людмила Іванівна, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, директор Київського ліцею бізнесу, заслужений працівник освіти України.
Навчально-реабілітаційного центру № 21 Оболонського району м. Києва Регіональний «Комплексна психосоціальна підтримка педагогів та підготовка кризових інтервентів для київських шкіл під час війни»  2023 2024 Наказ ДОН від 17.07.2023 № 73 Паращенко Людмила Іванівна, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, директор Київського ліцею бізнесу, заслужений працівник освіти України.
Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь»  Регіональний «Комплексна психосоціальна підтримка педагогів та підготовка кризових інтервентів для київських шкіл під час війни»  2023 2024 Наказ ДОН від 17.07.2023 № 73 Паращенко Людмила Іванівна, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, директор Київського ліцею бізнесу, заслужений працівник освіти України.

 

Зразок Титульної сторінки до Звіту з проведення дослідно експеримент. роботи (.pdf)

 

План звіту про результати дослідно-експериментальної роботи 

(повна назва закладу освіти, на базі якого проводиться експеримент) 

  1. Тема дослідно-експериментальної роботи та номер наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яким вона затверджена, назва і термін етапу.
  2. Керівники дослідно-експериментальної роботи.
  3. Терміни і завдання дослідно-експериментальної роботи (згідно із завданнями, визначеними в заявці та програмі).
  4. Звіт про виконання завдань етапу дослідження.

(Результати дослідження подавати відповідно до послідовності завдань із зазначенням конкретно виконаної діяльності, отриманих результатів, що мають аргументуватися доказовими матеріалами).

  1. Використані діагностичні методики та технології (психодіагностики, соціометрія та ін.): назва, автор.
  2. Результати моніторингу в експериментальних і контрольних групах.

(Подавати у таблицях, діаграмах, графіках тощо. Відобразити динаміку змін за період дослідно-експериментального дослідження та виконати аналіз отриманих результатів).

  1. Непередбачені результати.
  2. Перелік основних друкованих праць за темою дослідно-експериментальної роботи.
  3. Загальний висновок за темою дослідно-експериментальної роботи.

(Повинен відображати результативність, доцільність та ефективність експерименту).

  1.  У додатках подаються матеріали, які підтверджують результати дослідно-експериментальної діяльності закладу освіти.
  2. Звіт підписує науковий керівник дослідно-експериментальної роботи та директор закладу освіти, підписи завіряються печаткою закладу освіти.

 

План підсумкового звіту

(повна назва закладу освіти, на базі якого проводиться експеримент) 

про хід і результати експериментального дослідження 

 

  1. Тема експериментальної педагогічної програми та номер наказу, яким вона затверджена.
  2. Терміни та завдання експериментального педагогічного дослідження.
  3. Очікувані результати експериментального педагогічного дослідження згідно завдань програми.
  4. Звіт про виконання кожного завдання програми. 
  5. Використані діагностичні методики та технології (психодіагностики, соціометрія та ін.): назва, автор.
  6. Зведені у (таблиці, діаграми тощо) результати моніторингу експериментальних і контрольних груп, які відображають динаміку змін за весь період експериментального педагогічного дослідження. 
  7. Підсумковий аналіз результатів моніторингу.
  8. Непередбачені результати.
  9. Короткі анотації до матеріалів, розроблених в ході експериментального педагогічного дослідження (методичні рекомендації, моделі, технології, методики, програми, підручники, посібники, робочі зошити тощо). 
  10. Перелік основних друкованих праць за темою експериментального педагогічного дослідження.
  11. Висновок про доцільність впровадження у освітній процес.
  12. Підписує звіт науковий керівник експериментального педагогічного дослідження та директор закладу освіти.

 

Звіт подається на електронному та паперовому носіях протягом місяця після семінару про завершення науково-дослідної роботи (Times New Roman, шрифт 14, інтервал 1,5). 

 

До звіту обов’язково додаються:

  • папка з усіма матеріалами звітного періоду, які висвітлюють результати експериментального педагогічного дослідження відповідно до викладених у програмі завдань (ксерокси публікацій, методичні рекомендації, моделі, технології, методики, програми, підручники, посібники, робочі зошити тощо);
  • рецензії на програми навчальних курсів; 
  • експертна оцінка відповідних науково-методичних рад щодо використання підручників, посібників, робочих зошитів;
  • доповідна аналітична записка про результати проведення експериментального дослідження (якщо база експериментального дослідження охоплює більше, ніж один заклад освіти).

 

Zrazok_list_pripinenia_exp.pdf

zrazok_list-klopotania_doslidna.pdf

zrazok_list-klopotania_rnmc.pdf

zrazok_zayavka_na_exp.pdf