“Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності” в закладах дошкільної освіти Оболонського району

Ось і минув “Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності” в закладах дошкільної освіти Оболонського району.

Метою проведення Тижня знань була цілеспрямована робота щодо виховання відповідального ставлення до безпеки людини, формування основ здорового способу життя; усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки в надзвичайних ситуаціях у побуті, під час навчальної діяльності; підвищення рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.

Діти – найменш захищена частина суспільства. Опинившись в епіцентрі екстремальних подій, вони не завжди вміють і знають як діяти в несприятливих умовах, що часто приводить до невтішних наслідків. Обов’язок кожного дорослого – вберегти дитину від усіх негараздів, які можуть з’явитися на шляху маленького громадянина нашої держави.

Діти усіх вікових груп отримали та закріпили достатньо знань, умінь і практичних навичок з безпеки життєдіяльності та на випадок екстремальної ситуації. Збагатили знання про правила дорожнього руху та дорожні знаки, правила поведінки в природі, під час пожежі, з електроприладами, гострими та ріжучими предметами, ліками, з незнайомцями та незнайомими тваринами тощо.

Свої дії діти закріпили в дидактичних, театралізованих та сюжетно-рольових іграх. Всі небезпечні для життя і здоров’я ситуації супроводжувались показом, демонстрацією та поясненням вихователів про небезпеку та наслідки зневажливого ставлення до правил безпеки у побуті, на вулиці, в транспорті, в природі та ін.

В межах проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності  до дитячих садочків з просвітницькою метою завітали представники відділу ювенальної превенції, кінологічного центру Головного управління національної поліції у м. Києві, аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України в місті Києві

Результат таких  зустрічей – підвищення пізнавального інтересу, позитивний емоційний стан всіх присутніх та збагачення їх теоретичних та практичних навичок безпечної поведінки.