ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ПРОГРАМИ, які впроваджуються у закладах освіти Оболонського району
Закон України “Про інноваційну діяльність”
Накази про організацію дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти міста Києва
Положення про інноваційну діяльність
Інноваційна діяльність та освітні проекти
Назва ЗЗСО | Тип дослідження (регіональний/ всеукраїнський) | Тема дослідження | Початок дослідження (рік) | Закінчення дослідження (рік) | Наказ (№_, від__), яким затверджено дослідження | Наукові керівники (ПІБ, місце роботи, посада) |
Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти | 2023 | 2027 | Рогоза В.В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM-освіти Інститут педагогіки НАПН України | |
Ліцей №9 “Гармонія | Всеукраїнський експеримент | «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку» | 2015 | 2025 | Наказ МОН України від 28.04.2015 № 480 | Т. О. Піроженко завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України Член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор |
Ліцей №29 Оболонського району м. Києва імені Петра Калнишевського | Всеукраїнський експеримент | «Формування здатності старшокласників до свідомого професійного вибору та побудови кар’єри» | 2023 | 2026 | МОН України від 19.03.2022 № 256 | Міляєва В.Р., провідний науковий співробітник ННЦ культури лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, професор |
НВК 157 | Регіональний | Організаційно-педагогічні умови формування в учнів лідерських навичок | 2020 | 2025 | ДОН від 15.02.2021 р. № 28 | В.І. Ковальчук, Глухівський національний педагогічний університет, доктор педагогічних наук, професор |
Школа І-ІІІ ступенів №225 Оболонського району м.Києва | Всеукраїнський | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» | 2017 | 2030 | Наказ МОН від 02.11.2016 № 1319 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» на базі загальноосвітніх навчальних закладів», наказ РУО від 23.05.2017 № 412 “Про надання дозволу навчальним закладам на впровадження в практику роботи науково-педагогічного проекту «Інтелект України» | Гавриш І. В., доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. |
Школа І-ІІІ ступенів № 232 | Всеукраїнський | Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти | 2021 | 2027 | Наказ МОН України від 02.04.2021 № 406 | Філоненко Ірина Олександрівна,методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників,Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка |
Ліцей № 245 “Гелікон” Оболонського району м. Києва | Регіональний | Формування духовно-моральних цінностей учнів у системі художньо-естетичного виховання учнів в урочній та позаурочній діяльності у школі І-ІІІ ступенів № 245 Оболонського району м. Києва | 2023 | 2028 | Наказ ДОН від 13.12.2023 | Войцехівський М.Ф. Директор інституту післядипломної освіти Київського столичного університету ім. Бориса Грінченка |
Школа ІІ-ІІІ ступенів № 328 Оболонського району м. Києв | Всеукраїнський | Організаційно-педагогічні умови використання освітніх технологій для персоналізації навчання здобувачів освіти на засадах особистісно-орієнтованої освіти у воєнний та повоєнний час» | 2023 | 2028 | Наказ МОН України від 06.11.2023 № 1358 | Завалевський Ю.І. – перший заступник директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», доктор педагогічних наук, професор. |
Ліцей № 252 імені Василя Симоненка Оболонського району м.Києва | всеукраїнський | Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти | 2023 | 2027 | Рогоза В.В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM-освіти Інститут педагогіки НАПН України | |
Школи І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва | Регіональний | «Комплексна психосоціальна підтримка педагогів та підготовка кризових інтервентів для київських шкіл під час війни» | 2023 | 2024 | Наказ ДОН від 17.07.2023 № 73 | Паращенко Людмила Іванівна, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, директор Київського ліцею бізнесу, заслужений працівник освіти України. |
Навчально-реабілітаційного центру № 21 Оболонського району м. Києва | Регіональний | «Комплексна психосоціальна підтримка педагогів та підготовка кризових інтервентів для київських шкіл під час війни» | 2023 | 2024 | Наказ ДОН від 17.07.2023 № 73 | Паращенко Людмила Іванівна, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, директор Київського ліцею бізнесу, заслужений працівник освіти України. |
Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» | Регіональний | «Комплексна психосоціальна підтримка педагогів та підготовка кризових інтервентів для київських шкіл під час війни» | 2023 | 2024 | Наказ ДОН від 17.07.2023 № 73 | Паращенко Людмила Іванівна, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор, директор Київського ліцею бізнесу, заслужений працівник освіти України. |
Зразок Титульної сторінки до Звіту з проведення дослідно експеримент. роботи (.pdf)
План звіту про результати дослідно-експериментальної роботи
(повна назва закладу освіти, на базі якого проводиться експеримент)
- Тема дослідно-експериментальної роботи та номер наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яким вона затверджена, назва і термін етапу.
- Керівники дослідно-експериментальної роботи.
- Терміни і завдання дослідно-експериментальної роботи (згідно із завданнями, визначеними в заявці та програмі).
- Звіт про виконання завдань етапу дослідження.
(Результати дослідження подавати відповідно до послідовності завдань із зазначенням конкретно виконаної діяльності, отриманих результатів, що мають аргументуватися доказовими матеріалами).
- Використані діагностичні методики та технології (психодіагностики, соціометрія та ін.): назва, автор.
- Результати моніторингу в експериментальних і контрольних групах.
(Подавати у таблицях, діаграмах, графіках тощо. Відобразити динаміку змін за період дослідно-експериментального дослідження та виконати аналіз отриманих результатів).
- Непередбачені результати.
- Перелік основних друкованих праць за темою дослідно-експериментальної роботи.
- Загальний висновок за темою дослідно-експериментальної роботи.
(Повинен відображати результативність, доцільність та ефективність експерименту).
- У додатках подаються матеріали, які підтверджують результати дослідно-експериментальної діяльності закладу освіти.
- Звіт підписує науковий керівник дослідно-експериментальної роботи та директор закладу освіти, підписи завіряються печаткою закладу освіти.
План підсумкового звіту
(повна назва закладу освіти, на базі якого проводиться експеримент)
про хід і результати експериментального дослідження
- Тема експериментальної педагогічної програми та номер наказу, яким вона затверджена.
- Терміни та завдання експериментального педагогічного дослідження.
- Очікувані результати експериментального педагогічного дослідження згідно завдань програми.
- Звіт про виконання кожного завдання програми.
- Використані діагностичні методики та технології (психодіагностики, соціометрія та ін.): назва, автор.
- Зведені у (таблиці, діаграми тощо) результати моніторингу експериментальних і контрольних груп, які відображають динаміку змін за весь період експериментального педагогічного дослідження.
- Підсумковий аналіз результатів моніторингу.
- Непередбачені результати.
- Короткі анотації до матеріалів, розроблених в ході експериментального педагогічного дослідження (методичні рекомендації, моделі, технології, методики, програми, підручники, посібники, робочі зошити тощо).
- Перелік основних друкованих праць за темою експериментального педагогічного дослідження.
- Висновок про доцільність впровадження у освітній процес.
- Підписує звіт науковий керівник експериментального педагогічного дослідження та директор закладу освіти.
Звіт подається на електронному та паперовому носіях протягом місяця після семінару про завершення науково-дослідної роботи (Times New Roman, шрифт 14, інтервал 1,5).
До звіту обов’язково додаються:
- папка з усіма матеріалами звітного періоду, які висвітлюють результати експериментального педагогічного дослідження відповідно до викладених у програмі завдань (ксерокси публікацій, методичні рекомендації, моделі, технології, методики, програми, підручники, посібники, робочі зошити тощо);
- рецензії на програми навчальних курсів;
- експертна оцінка відповідних науково-методичних рад щодо використання підручників, посібників, робочих зошитів;
- доповідна аналітична записка про результати проведення експериментального дослідження (якщо база експериментального дослідження охоплює більше, ніж один заклад освіти).
Zrazok_list_pripinenia_exp.pdf
zrazok_list-klopotania_doslidna.pdf