Закон України “Про інноваційну діяльність”
Накази про організацію дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти міста Києва
Положення про інноваційну діяльність
Інноваційна діяльність та освітні проекти
Інформація щодо закладів загальної середньої освіти, в яких здійснюється реалізація інноваційно-освітніх проєктів на всеукраїнському та регіональному рівнях (станом на 01.12.2024)
Назва ЗЗСО | Тип дослідження (регіональний/ всеукраїнський) | Тема дослідження | Початок дослідження (рік) | Закінчення дослідження (рік) | Наказ (№_, від__), яким затверджено дослідження | Наукові керівники (ПІБ, місце роботи, посада) |
Ліцей № 8 Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах освіти | 2024 | 2027 | Наказ МОН від 09.10.2024 № 1438 | Рогоза Валентин Володимирович, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM-освіти Інституту педагогічки НАПН України |
Ліцей № 8 Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | Створення й упровадження моделі націоналтьного освітнього технопарку з підвищення якості дошкільної та загальної середньої освіти за участі закладів освіти, які працюють за науково-педагогічним проєктом “Інтелект України” | 2021 | 2030 | Наказ МОН від 29.06.2021 № 734 | Ірина Гавриш, директор НДІ експериментальної дидактики ХНПУ імені Г.С. Сковороди, доктор педагогічних наук |
Ліцей № 9 “Гармонія Оболонського району м. Києва | Всеукраїнський експеримент | «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку» | 2015 | 2025 | Наказ МОН України від 17.08.2020 № 1056 | Т. О. Піроженко завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України Член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор |
Ліцей № 9 “Гармонія Оболонського району м. Києва | Всеукраїнський експеримент | «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» на базі загальноосвітніх навчальних закладів» | 2017 | 2027 | Наказ МОН від 02.11.2016 № 1319 | Гавриш І. В., доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. |
Ліцей № 9 “Гармонія Оболонського району м. Києва | Всеукраїнський експеримент | Організаційні та науково- методичні умови створення STEM-центрів | 2024 | 2027 | Наказ № 741 від 12.02.2022р | Завалевський Юрій Іванович, доктор педагогічних наук, професор |
Ліцей № 14 імені С.Ф.Грушевського Оболонського району м. Києва | Всеукраїнський | «Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах освіти» у вересні 2024 – грудні 2027 років | 2024 рік | 2027 | Наказ міністерства освіти і науки України №1438 від 9.10.2024 | Рогоза Валентин Володимирович, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM – освіти Інституту педагогіки НАППН України |
Ліцей 157 Оболонського району м. Києва | Регіональний | Організаційно-педагогічні умови формування в учнів лідерських навичок. | 2020 | 2025 | ДОМНС № 28 від 15.02.2021 | Науковий керівник – В.І.Ковальчук доктор педагогічних наук, Глухівський сільськогосподарський університет |
Ліцей 157 Оболонського району м. Києва | Регіональний | Застосування методики і програми AgileBrain для підтримки ментального здоров`я учнів ЗЗСО м. Києва | 2024 | 2026 | Наказ № 123 від 15.10.2024 | директор Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Войцехівський Михайло Федорович |
Ліцей № 214 Оболонського району м.Києва | всеукраїнський | Організаційні та науково- методичні умови створення STEM-центрів | 2022 | 2027 | Наказ № 741 від 12.02.2022р | Завалевський Юрій Іванович, доктор педагогічних наук, професор |
Школа І-ІІІ ступенів № 225 Оболонського району м.Києва | всеукраїнський | «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» на базі загальноосвітніх навчальних закладів» | 2017 | 2030 | Наказ МОН від 02.11.2016 № 1319 | Гавриш І. В., доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. |
Школа І-ІІІ ступенів № 232 | Всеукраїнський | Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти | 2021 | 2027 | Наказ МОН України від 02.04.2021 № 406 | Філоненко Ірина Олександрівна,методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників, Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка |
Ліцей № 240 “Соціум” Оболонського району м. Києва | регіональний | Організаційно-педагогічні засади формування індивідуального вибору учнів в умовах профілізації | 2024 | 2029 | Наказ № 87 від 05.08.2024 | Войцехівський М.Ф., директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент |
Ліцей № 245 “ГЕЛІКОН” Оболонського району м. Києва | регіональний | Формування духовно-моральних цінностей учнів у системі художньо-естетичного виховання в урочній та позаурочній діяльності | 2023 | 2028 | № 11 від 19.01.2024 Департаменту освіти і науки м. Києва | Войцехівський Михайло Федорович, доцент, директор Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка |
Ліцей № 245 “ГЕЛІКОН” Оболонського району м. Києва | регіональний | Організаційно-змістові та методичні засади діяльності школи повного дня | 2024 | 2029 | Наказ № 87 від 05.08.2024 Департаменту освіти і науки м. Києва | Хоружа Людмила Леонідівна, професор, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського столичного університету імені Бориса Грінченка |
Ліцей № 252 імені Василя Симонека Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | “Науково-методичне забезпечення STEM-освіти в закладах освіти” | 2024 | 2027 | Наказ (№ 1438, від 09.10.2024) | Валентин Рогоза, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу STEM -освіти Інституту педагогіки НАПН УКраїни |
Ліцей № 328 Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | “Організаційно-педагогічні умови використання освітніх технологій для персоналізації навчання здобувачів освіти на засадах особистісно орієнтованої освіти у воєнний та повоєнний час” | 2023 | 2028 | Наказ МОНУ № 1358 від 06.11.2023 | Завалевський Ю.І., доктор педагогічних наук, професор, перший заступник директора Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти”. |
Ліцей “Оболонь” Оболонського району м. Києва | регіональний | Застосування методики і програми AgileBrain для підтримки ментального здоров`я учнів ЗЗСО м. Києва | 2024 | 2026 | Наказ № 123 від 15.10.2024 | директор Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Войцехівський Михайло Федорович |
Навчально-виховний комплекс “Потенціал” Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | «Організаційно-педагогічні умови функціонування та розвитку безпечної школи у воєнний/повоєнний час» | 2023 | 2027 | Наказ МОН України від 14 лютого 2023 року № 164 | Рогова Віра Борисівна, кандидат педагогічних наук, ректор КНЗ КОР “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів”. |
Навчально-виховний комплекс “Потенціал” Оболонського району м. Києва | всеукраїнський | «Соціально-педагогічні чинники партнерської кооперації в процесі реалізації концептуальних змін профільної школи» | 2024 | 2027 | Наказ МОН України від 09.12.2024 року № 1717 | Кириленко Світлана Володимирівна, начальник відділу інноваційної діяльності дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України |
Зразок Титульної сторінки до Звіту з проведення дослідно експеримент. роботи (.pdf)
План звіту про результати дослідно-експериментальної роботи
(повна назва закладу освіти, на базі якого проводиться експеримент)
- Тема дослідно-експериментальної роботи та номер наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яким вона затверджена, назва і термін етапу.
- Керівники дослідно-експериментальної роботи.
- Терміни і завдання дослідно-експериментальної роботи (згідно із завданнями, визначеними в заявці та програмі).
- Звіт про виконання завдань етапу дослідження.
(Результати дослідження подавати відповідно до послідовності завдань із зазначенням конкретно виконаної діяльності, отриманих результатів, що мають аргументуватися доказовими матеріалами).
- Використані діагностичні методики та технології (психодіагностики, соціометрія та ін.): назва, автор.
- Результати моніторингу в експериментальних і контрольних групах.
(Подавати у таблицях, діаграмах, графіках тощо. Відобразити динаміку змін за період дослідно-експериментального дослідження та виконати аналіз отриманих результатів).
- Непередбачені результати.
- Перелік основних друкованих праць за темою дослідно-експериментальної роботи.
- Загальний висновок за темою дослідно-експериментальної роботи.
(Повинен відображати результативність, доцільність та ефективність експерименту).
- У додатках подаються матеріали, які підтверджують результати дослідно-експериментальної діяльності закладу освіти.
- Звіт підписує науковий керівник дослідно-експериментальної роботи та директор закладу освіти, підписи завіряються печаткою закладу освіти.
План підсумкового звіту
(повна назва закладу освіти, на базі якого проводиться експеримент)
про хід і результати експериментального дослідження
- Тема експериментальної педагогічної програми та номер наказу, яким вона затверджена.
- Терміни та завдання експериментального педагогічного дослідження.
- Очікувані результати експериментального педагогічного дослідження згідно завдань програми.
- Звіт про виконання кожного завдання програми.
- Використані діагностичні методики та технології (психодіагностики, соціометрія та ін.): назва, автор.
- Зведені у (таблиці, діаграми тощо) результати моніторингу експериментальних і контрольних груп, які відображають динаміку змін за весь період експериментального педагогічного дослідження.
- Підсумковий аналіз результатів моніторингу.
- Непередбачені результати.
- Короткі анотації до матеріалів, розроблених в ході експериментального педагогічного дослідження (методичні рекомендації, моделі, технології, методики, програми, підручники, посібники, робочі зошити тощо).
- Перелік основних друкованих праць за темою експериментального педагогічного дослідження.
- Висновок про доцільність впровадження у освітній процес.
- Підписує звіт науковий керівник експериментального педагогічного дослідження та директор закладу освіти.
Звіт подається на електронному та паперовому носіях протягом місяця після семінару про завершення науково-дослідної роботи (Times New Roman, шрифт 14, інтервал 1,5).
До звіту обов’язково додаються:
- папка з усіма матеріалами звітного періоду, які висвітлюють результати експериментального педагогічного дослідження відповідно до викладених у програмі завдань (ксерокси публікацій, методичні рекомендації, моделі, технології, методики, програми, підручники, посібники, робочі зошити тощо);
- рецензії на програми навчальних курсів;
- експертна оцінка відповідних науково-методичних рад щодо використання підручників, посібників, робочих зошитів;
- доповідна аналітична записка про результати проведення експериментального дослідження (якщо база експериментального дослідження охоплює більше, ніж один заклад освіти).
Zrazok_list_pripinenia_exp.pdf
zrazok_list-klopotania_doslidna.pdf
zrazok_list-klopotania_rnmc.pdf