«Найкраще навчання те, яке поєднується з практикою….» Педагогічна практика студентів Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в ЗДО № 590
08 жовтня 2024 року розпочалась Виробнича (педагогічна, в закладах дошкільної освіти) практика студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, другого (магістерського) рівня вищої освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Практика проводиться з метою закріплення теоретичних знань, які були отримані студентами в процесі навчання, формування професійних умінь приймати самостійні рішення у певних виробничих умовах, володіння сучасними методами, формами організації, знаряддями праці в галузі майбутньої спеціальності (керівник практики – О.Коваленко, к.п.н., доцент кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти).
У Оболонському районі нашого міста доволі багато закладів дошкільної освіти, колективи яких працюють креативно, самовіддано даруючи свою душу і серце малятам, плекаючи найменших громадян нашої держави. Одним з них є педагогічний колектив ЗДО № 590, який був гостинно запропонований Оболонським РУО для проведення практики студентів.
Знайомство і глибоке спілкування студентів з директором ЗДО О. Дахненко та вихователем-методистом Н. Шадріною залишили незабутні враження та емоційне наповнення. Студенти Університету Грінченка ознайомились з особливостями діяльності цього закладу, спрямуванням його діяльності та пріоритетними напрямами, адміністративно-господарською та освітньою діяльністю, традиціями і сьогоденням його діяльності.
Заслуговує на увагу відкритість і прозорість інформації директора ЗДО та вихователя-методиста про особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти у наш час в умовах автономії закладу. Глибоке враження справило на студентів уміння директора ЗДО та його компетентності використовувати в управлінській діяльності вітчизняну нормативно-правову базу з питань освіти.
Екскурсія закладом, знайомство з фахівцями закладу та особливостями їх роботи забезпечили повноту вражень студентів про щоденну діяльність колективу ЗДО з дітьми та взаємодії з їх батьками.
Слід відмітити високий рівень корпоративної культури, який панує у ЗДО. І це прослідковується на кожному кроці: культури та психолого-педагогічної доцільності облаштування території садочка, внутрішніх приміщень, укриття, манери спілкування від двірника до директора закладу, педагогічного супроводу вихованців та їх батьків впродовж усього періоду відвідання закладу та після випуску дітей до школи тощо.
«Найкраще навчання те, яке поєднується з практикою….» У мудрості цього висловлювання класика педагогіки переконались студенти Університету Грінченка у процесі відвідання ЗДО № 590. Так тримати!