PISA у центрі уваги

Вісімнадцять давніх учасників PISA показали покращення середньостатистичних показників учнів із читання після першої участі у PISA у 2000-х роках: Сінгапур покращив свої (вже) високі показники у 2009 році; Естонія, Німеччина, Макао (Китай) та Польща перейшли від середнього або нижчого за середній показника, які вони мали, узявши участь у PISA вперше, до вищого за середній в останніх циклах дослідження; Португалія досягла середнього рівня
по ОЕСР між 2000 та 2018 роками; а Албанія, Чилі, Колумбія, Ізраїль, Йорданія, Республіка Молдова, Чорногорія, Перу, Катар, Румунія, Російська Федерація та Сербія із часом наблизилися до середнього показника по ОЕСР.

Детальніше  

За останні 20 років важливість стати вправним читачем для розвитку своїх знань і потенціалу не втратила актуальності. Але те, як і що люди читають, суттєво змінилося з 2000 року. Письмова інформація тепер – це не тільки чорнило на друкованій сторінці, у більшості випадків це й електронні сигнали на екранах.
Утішна новина полягає в тому, що майже в усіх країнах / економіках учні з високими розширюють свій репертуар навичок, оскільки збільшується попит на більш складні процеси читання. Однак тенденції результативності учнів із низьким рівнем успішності
та збільшення диспропорцій між досягненнями різних груп учнів у багатьох країнах викликають занепокоєння. Учні, які потребують додаткової підтримки та уваги, повинні бути виявлені на ранньому етапі, щоб гарантувати, що прогалини в навчанні, що спостерігаються сьогодні, не стануть причиною більшої соціальної та економічної нерівності в майбутньому.