Воркшоп «Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами» для керівників дошкільних навчальних закладів
У дошкільному навчальному заклады № 280 відбувся воркшоп «Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами. Принципи та завдання взаємодії членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП» для директорі та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів, в яких функціонують інклюзивні групи.
Впродовж заходу були розкриті принципи та алгоритм побудови ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, визначені шляхи для розвитку ефективної інклюзії, представлено досвід педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 280 щодо ефективної роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Степенко Тамара Леонідівна, начальник відділу дошкільної освіти акцентувала увагу на проблемах та перспективах інклюзивної освіти, наголосила на потребі подолати умовні та реальні бар’єри, які заважають організації якісної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Циганок Анджела Михайлівна, головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти презентувала тему організації професійного співробітництва через організацію роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Учасники воркшопу ознайомились з поняттям психолого-педагогічний супровід дитини, зі складом команди супроводу, функціями кожного члена команди.
Незабутні враження залишив досвід роботи з дітьми з ООП представлений колективом ДНЗ № 280.
Дякуємо кожному, хто приділяє увагу дітям з особливими освітніми потребами. Внесок тих, хто допомагає різним дітям стати видатними особистостями та просто жити щасливим життям, – безцінний.